onsdag 29 september 2010

Har du hört den förut?

Det verkar stå rätt still i mitt huvud för närvarande. Alltså griper jag efter ett halmstrå som jag allt oftare verkar gripa efter nuförtiden: gamla urklipp. Idag kör vi några sköna kontaktannonser.

Kontaktannonser i sig känns ju som en anakronism, men uppenbarligen sätter folk fortfarande in sådana. Fördomsfullt tänker jag mig att det förmodligen är elallergiker som vägrar sätta sig vid datorer och dejtingsajter, men nu när jag skriver meningen inser jag att jag förmodligen har rätt. Kolla bara:



Allting ter sig mycket mystiskt. Undrar om han fick några svar?




Jag tror den här killen har rätt stor chans att få ligga. Med sådana meriter torde väl varken autistiska eller normala kvinnor tveka att kontakta killen? Dessutom tror jag att ordet "kattägare" kan trigga en hel svarsstorm från ensamma kivnnor, autistiska som normala, från hela riket.



Här är min enda fråga: vad har hon egentligen tänkt att de ska GÖRA på operan med den där motorsågen?

Och bara för att pigga upp oss: en bild på två gamla hjältar. Vad hände egentligen med den hederliga "roliga historien?"

2 kommentarer:

  1. Hehe den översta kommer jag ihåg faktiskt, kanske inte så hett att bli nostalgisk över kontaktannonser man minns iofs...

    SvaraRadera
  2. This game is all about serving each other. I suggest that you give her the first turn as Master and you be her Slave. She tells you what she wants and you perform whatever she wants you to do. Try to give her a little more than what she asks. This will build her excitement exponentially.More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.

    Then you take your turn, and she does whatever you ask. Make a real game out of this by role playing, trading who's the dominant partner, whatever you both can think of that will be fun and enhance the sex.

    Click for free sign up
    Sex Kontakt
    Sex Romans

    SvaraRadera